شنبه تا پنجشنبه - ساعت 09:00 الی 18:00

rubysa-logo
فروشگاهنمونه‌کارهامقالات
rubysa-logo

سفارش خدمات سئو سایت

سئو مسیری برای تبدیل کسب و کارها به مقصد مخاطبان

تیم روبیسا آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر می باشد.

landing-header

خدمات سئو سایت در روبیسا

سئوی سایت با تحلیل دقیق رقبا، بهینه‌سازی محتوا و لینک‌سازی هدفمند موجب رشد کسب و کار آنلاین شما می شود.

serviceImage

سئوی داخلی

سئوی داخلی (on page) با بهینه سازی محتوای سایت شامل متن، تصاویر و لینک ها در راستای جذب مخاطب و نگهداشتن کاربر در سایت شما انجام می شود.

serviceImage

سئوی فنی

سئوی فنی (Technical SEO) به بهینه‌سازی فنی (کدهای) سایت اشاره دارد که با بهبود سرعت و امنیت سایت موجب شناسایی بهتر آن توسط موتورهای جستجو شده و شانس کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو را افزایش می‌دهد.

serviceImage

سئوی خارجی

سئوی خارجی (Off-page SEO) شامل ایجاد بک‌لینک، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و رپورتاژ آگهی با هدف شناخته شدن برند، رتبه‌بندی و در نتیجه فروش بیشتر انجام می‌شود.

serviceImage

سئوی محتوا

ما در روبیسا با تولید محتوای جذاب و مفید ضمن بهینه سازی محتوای وب سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی مناسب،به شما در تعامل بهتر با کاربران کمک می کنیم.

سئو seo چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو چیست؟ سئو به عنوان یکی از مراحل و اجزای جدانشدنی دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی است. در واقع با سئو سایت شما برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل کمک می‌کند، از این رو بسیاری از صاحبان مشاغل امروزه پس از طراحی سایت، برای بهتر دیده شدن بر روی سئو و بهینه سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند. حتما تا به امروز از برخی افراد بسیار شنیده‌اید می‌گویند ما با انجام یک سری تکنیک‌ها شما را به صفحه اول گوگل می‌بریم! این همان سئو است.

اما سئو مخفف چیست؟ کلمه سئو (Seo) برگرفته از عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است. البته در زبان فارسی واژه سئو بسیار جا افتاده و اغلب با عبارت‌هایی همچون سئوکار، سئو کردن، سئو کار حرفه ای و  شرکت سئوکار به کار می‌رود. معنی سئو این است که با جستجوی کاربران در موتور جستجو، گوگل به محتوای سایت شما رتبه بهتری در نظر بگیرد و کاربران به سایت شما هدایت شوند.

همه این موارد از طریق مجموعه‌ای از اقدامات شامل سئوی داخلی (On-Page SEO) و با بهبود محتوای سایت(سئو محتوا)؛ سئوی خارجی (Off-Page SEO) سایت با بک لینک (Backlink) یا همان لینک ورودی برای افزایش اعتبار سایت و سئوی تکنیکال (Technical SEO) در راستای بهبود فنی ‌سایت، افزایش امنیت و سرعت وب سایت انجام می‌شود. کاربردهای سئو و دیجیتال مارکتینگ به طور کلی عبارتند از:

  • افزایش ترافیک سایت و بازدیدکنندگان آن

  • افزایش آگاهی از برند با بیشتر دیده شدن وب سایت

  • بهبود تجربه کاربری برای دسترس‌پذیری و استفاده راحت‌تر کاربران از آن

  • جذب بازدیدکننده و در نتیجه افزایش فروش محصولات

  • جلو زدن از رقبا در جستجوهای گوگل

خدمات سئو سایت حرفه ای شامل چه مواردی می‌شود؟

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ خدمات طراحی سایت و سئو مختلفی را به کسب و کارهای آنلاین ارائه می‌دهند. خدمات سئو سایت حرفه ای به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

جستجوی کلمات کلیدی: در این مرحله تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با حوزه‌ای که قرار است سئو و بهینه سازی سایت برای آن انجام شود صورت می‌گیرد و شامل تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی که در کسب رتبه بهتر وب سایت نقش مهمی دارند می‌شود.

سئو و بهینه سازی محتوای سایت: سئو محتوا شامل استفاده درست از کلمات کلیدی در محتوا، عنوان، زیرعنوان‌ها، تگ Alt تصاویر (alt tag)، حجم تصاویر، فرمت آنها و توضیحات متا می‌شود. در این مرحله لازم است محتوایی تولید شود که به سوالات کاربران پاسخ داده و نیازهای او را برطرف کند.

لینک‌سازی: لینک‌سازی در سئو شامل لینک‌سازی داخلی و لینک دادن به صفحات دیگر سایت، همچنین لینک‌سازی خارجی و ارجاع دادن به سایت‌های معتبر دیگر برای کسب اعتبار و رتبه انجام می‌شود.   

سئو تکنیکال: مجموعه اقداماتی که با هدف بهبود فنی سایت از نظر سرعت بارگذاری صفحات، بهبود تصاویر، بهینه‌سازی url ها و رفع باگ‌های فنی سایت انجام می‌شود.

استفاده از ابزارهای تحلیل: با استفاده از ابزارهای رایگان تحلیل داده از جمله گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که برای تهیه گزارش‌های جامع از ترافیک ورودی سایت، تحلیل رفتار کاربران، تعیین اهداف (goals) و تحلیل نرخ تبدیل و ... کاربرد دارد. همچنین سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) که برای مشاهده صفحات ایندکس شده، عملکرد سایت در نتایج جستجو، بررسی مشکلات فنی و ... استفاده می‌شود.

به‌روزرسانی سایت متناسب با آپدیت‌های گوگل: در این مرحله با بررسی و درک تغییرات در الگوریتم موتور جستجوی گوگل، روند سئو و بهینه سازی سایت پیگیری می‌شود. همچنین محتوا مطابق تغییرات و تقاضای کاربران به‌روزرسانی می‌شود.

آنالیز رقبا: با مشاهده رفتارهای رقبا و تحلیل عملکرد سئوی آنها و استراتژی استفاده شده توسط سایت رقیب ضمن شناسایی نقاط ضعف یا قوت آنها، سعی در کسب رتبه بهتر می‌شود.

محاسبه هزینه سئو چگونه انجام می‌شود؟

برای مشخص کردن قیمت سئو سایت و تعیین عدد مشخص برای آن فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. که از مهم‌ترین موارد موثر بر قیمت سئو 1403 عبارتند از:

  • تولید محتوای سئو شده و تخصصی حوزه شما که براساس قیمت سئو کلمات کلیدی تعیین می شود.

  • هزینه خریداری ابزارهای سئو شامل سرچ کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و ...

  • رپورتاژ آگهی برای سئوی خارجی سایت

  • خرید بک لینک

  • اندازه و پیچیدگی وب سایت

  • وضعیت فعلی سئوی سایت

  • حوزه کاری کسب و کار و میزان رقابت در کلمات کلیدی

  • اهداف کسب و کار شامل ترافیک بیشتر، فروش بیشتر، شناخت برند و ...

با در نظر گرفتن این پارامترها، مجموعه روبیسا اینجا هستیم تا با یک تیم حرفه‌ای ضمن دریافت پیشنهادات و خواسته‌های کسب و کارتان به شما برای موفقیت در کسب رتبه بهتر در جستجوهای گوگل و افزایش فروش کمک کنیم.

چه کسب و کارهایی به انجام سئو سایت نیاز دارند؟

به طور کلی هر کسب‌وکاری که به دنبال افزایش فروش اینترنتی و جذب ترافیک بیشتر از طریق موتورهای جستجو است، می‌تواند از خدمات سئو سایت استفاده کند تا ترافیک ارگانیک خود را بهبود داده و مخاطبان بیشتری را به وب سایت خود هدایت کند. در ادامه به برخی از کسب‌وکارها اشاره شده است:

  • کسب و کارهای محلی دارای وب‌سایت از جمله فروشگاه‌های محلی، آرایشگاه‌ها، رستوران‌‌ها،  کافی‌شاپ‌ها و ...

  • سئو سایت فروشگاهی و خدمات آنلاین برای افزایش فروش دوره‌های آموزشی، مشاوره و ...

  • سئو سایت های خبری به منظور جذب مخاطبان بیشتر و کسب در آمد

  • کسب و کارهای خدماتی نظیر سئو سایت پزشکی، وکلا، طراحان داخلی و ...

  • دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی با انجام سئو سایت آموزش برای نمایش دوره‌های آموزشی و تقویم‌آموزشی

جدیدترین مقالات

همه مقالات

سوالات متداول شما

پاسخ به سوالات متداول کاربران در قالب پرسش و پاسخ. در صورت لزوم میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراحل انجام خدمات سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی محتوا، تحلیل بک لینک رقبا، سئوی فنی، سئو داخلی، سئو خارجی و به روزسانی محتوا براساس تغییرات الگوریتم گوگل یا تقاضای کاربران می شود.

با توجه به حوزه کاری وب سایت و نوع کسب و کار پاسخ های متفاوتی میتوان دارد. اما به طور کلی براساس میزان اعتبار سایت و اینکه آیا پیش از این سئو و بهینه سازی برای آن انجام شده است می توان مدت زمانی نتیجه گیری مطلوب از سئو را تعیین کرد. برای یک حوزه شاید بتوان در 3 تا 6 ماه رتبه خوبی کسب کرد اما بالعکس ممکن است برای حوزه دیگر مدت زمانی طولانی تر نیاز باشد.

برای اجرای صحیح خدمات طراحی سایت و سئو در کنار تجربه و تخصص سئو کار یا کارشناس سئو، نیاز به ابزارهای بررسی سئو سایت از جمله سرچ کلمات کلیدی، بررسی بک لینک رقبا، بررسی سلامت فنی سایت و ابزارهایی برای تحلیل رفتار کاربران است.